2015年4月9日 星期四

席夢思 Alexandria Firm床褥

新床褥終於到了,已用了一星期,感覺良好!

買床褥真是一件頭痛的事,記得當年獨居時買了一張雙人床褥,睡了一星期已經腰骨痛了,最後另買一張新的才解決腰痛。那時才驚覺原來床褥在購買時試訓是沒有意思的。因為訓一陣是不能作準。

新居我又要面對買床褥,因為我們今次的床大了,那張雙人床褥已經不合用了。第一時間想到要去試 Simmons Sealy。這兩個牌子令人有信心保証,不過 Sealy 的床褥唔岩我,因為太軟了,知道用後一定會腰痛。所以好快就out 了。

之後去了Simmons,我覺得日本做那張很好,應該會岩我。而吳生則好喜歡 Alexandria Firm,我初次試都懷疑會不會軟身?職員稱如果日本除外,這是最硬身的,試完沒有立即買下,因為再去多試另外兩個品牌的床褥,最後我們還是買了 Alexandria Firm

由於之前有傢俱入不到升降機而要行樓梯,幸好此床褥沒有這個問題,總算鬆一口氣了 ^^ 今後換床單吳生又要再辛苦些,因為床褥大了之餘,高度亦有32cm,不過他十分喜歡這張床褥,我相信他會很樂意做短暫苦力!



6 則留言:

  1. 床褥好靚,一定好舒服,
    真喺好沉重
    換床單就.....辛苦
    我屋企也有此煩惱><

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家床褥比之前個張又再重左呀 @@ 好在唔洗我換床單炸.

      刪除
  2. 我都買咗……好舒服!早買早享受。但床單只用美國自然,因為啱呎碼

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用 PASAYA , 好舒服的!
      美國自然?邊度買?
      謝謝!

      刪除
  3. 我上個月買了……!但訓咗-個月開始腰痛,打電話叫師傅上來量吓!之後同cs反影,佢竞然換了張back care3比我!而個6千多元餘數仲比我買返其他產品!實在太好啦!

    回覆刪除
  4. 日本個張?我都鐘意個張呀,但老公好鐘意呢張,當時都有話如果買左真的唔岩,可換日本個張,但不能退差價,但可換返其他產品!

    日本個張再硬身d, 希望你晚晚瞓得好啦!

    回覆刪除