2014年7月6日 星期日

芒果糯米飯 (附食譜)

芒果一個
糯米飯
椰槳
做法:
(1)    糯米浸三小時後大火蒸30分鐘
(2)    椰槳+糖用熱水座溶,甜度自己調較
(3)    已調好椰槳混入糯米飯
(4)    最後加上芒果
好好食又簡單 ^_^

 
同場加映

有日同事送我一隻粽,我本身好鐘意食粽,同事包的好好食於是星期六就去了她家學習包粽!坦白說,真的唔易…. 最後我只是好 是但包實就算了
今早早餐就是它了…. 栗子好甜,乾瑤柱好鮮甜,蛋王好靚…. 太好了,識包之後以後已經自己包….


上星期去弟婦屋企食黃油蟹,工人姐姐炒既菜好好食…. 於是今晚我又試下
LC鑊 + 大醬腐乳 = 無得輸

 
咁快又過完了一個 weekend,下星期有兩位舊同事來我家,第一次煮食招呼朋友,心情既興奮又緊張.... 希望應付到啦 ^^

 

 

8 則留言:

  1. 芒果糯米飯正呀! 糯米用大火蒸時駛唔駛加水架?

    回覆刪除
  2. 自家芒果糯米飯好正呀!流口水ing......
    只能欣賞不能吃...早陣子本來想整,但又怕濕熱,一話買芒果,honey就禁住我!><

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,如果真係好想食,你之後煲番去濕湯飲。

      刪除
  3. 自己識得包糭, 鍾意點包都得~~

    回覆刪除
  4. 芒果糯米飯, 太吸引啦, 好想食呀~~~

    回覆刪除