2014年7月16日 星期三

M & M cakes

朋友的兒子 play group 畢業,每位家長要親自做一款食物作為開派對之用。因她揀得太遲,搶手款式已經被其他家長爭奪了,餘下來她就揀了做曲奇,不過見她做出來的形狀都不太滿意,細問之下才知道有些細微地方忽略了,之後做出來就很成功。

Play group 畢業禮是在平日,由於我大陸回到家已經接近九點,我不敢答應對方幫手,不過當晚晚餐,突然心血來潮想做一個 m and m 蛋糕,於是趕快回家開工....

最後出爐作品就是這樣了.....  最意想不到的竟然很多家長都好鐘意,因為小朋友都很細,可能未識食朱古力吧,又或者家長不想小孩吃朱古力。除了小朋友見到這個蛋糕很高興外,原來家長見到這款蛋糕也爭住影相,在朋友 facebook 見到好評,最開心的就是我了,當日情緒高漲得有點難以入睡。估不到小小一個蛋糕為大家帶來那麼多歡樂呢

 
如果你都喜歡我的作品,請到我 facebook 專頁給我 "LIKE"!
 

 

8 則留言:

  1. 而家D小朋友真係犀利, 連play group都有畢業禮?!
    個蛋糕真係造得好好, 好特別呀! 你會唔會開班教呢個呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家小朋友好幸福 :-D
      你想學? 如果開,都要在八九月了。

      刪除
    2. 想呀! 我見到有個班教類似既, 不過係cupcake黎的

      刪除
    3. 是, cupcake 教班會在 July20 :-)

      刪除
  2. Florence, 好有心思,我o係小朋友一定大聲尖叫,然後搶住食!XD
    我都想講家下的小朋友真幸福,連play group都有畢業禮,勁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,朋友拎到返屋企,個仔見到都哇哇聲 :-D
      我真係唔知 play group 會有畢業禮,而且仲有理畢業袍添呀 。。。 我 out喇。。。。。哈哈

      刪除
  3. 嘩....好靚呀, 芯芯早前生日, 早知搵你訂蛋糕啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要呀,大把機會!你 like 我個 fanpage 咁就可以睇到我既 update :-D

      刪除