2014年6月25日 星期三

Afternoon Tea @ Verandah, Repulse Bay


已有一段時間無寫 blog,因為工作太忙了,平日收工返到屋企已沒有力氣去寫。最近工作壓力很大,攪到自己每晚不是失眠就是晚晚發夢在做presentation。如果長期如此,估計唔變神經病都可能思覺失調。

 
我一向對自己好好,所以一定會去飲飲食食同買下野,難得星期日我同吳生都有時間,於是去了淺水灣高茶…..其實我都好鐘意高茶,兩個好好享受美好時光…… 幸好我跟吳生總是有講不完的話題,可能我是長舌婦….  Ha
 
 
環境舒服又唔嘈,而且可以訂位,唔駛去到要排隊

 
Tea set for 2


鬆餅唔錯,職員說岩岩焗好,示意要趁熱食。



 
我唔好的.... 不過呢個真係好食呀

 
 最深刻這款甜點,下面是椰子味而上層是芒果味,吳生仲叫我要學下,下次整比佢食….. …. 有時間會試下。

 
下次有時間會整 fruit tart,學下人地既display 先

 
工作真的令人有種透不到氣的感覺…. 不過工作始終都只是一份工作,總有一日去到總站要下車,現時我仍然以家庭為重,因為我感到自己好幸福。深深明白幸福不是必然,我要珍惜!


 
 

8 則留言:

  1. 呢度係個我list度好耐都仲未去食...搵次真係要去下先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一到 wedding peak season 就 book 唔到, 下半年都比較難book 呀.

      刪除
  2. 很悠閒舒適, 又有美食又有美景, 可以舒緩一下緊張的生活, good~

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀..... 平時返工太忙太辛苦, 要好好relax 下

      刪除
  3. Florence:
    ~我都覺工作, 真係會帶來好多壓力. 好難放鬆到!!
    ~但好有幸吳生, 會同你一齊飲飲食食, 可以放鬆下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 我真係唔識放鬆自己.... 要睇開d 先得 ^^

      刪除
  4. Florence, 早上好!最近小高都好懶少左寫blog,也少過來探你,近況好嗎?^^
    天氣好,入來Repulse Bay歎過tea真係唔錯,喜歡的話仲可以出去行下沙灘(不過呢排實人多)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙灘個日又唔太多人呀... 不過天熱好怕出街..... :-)

      刪除