2014年3月2日 星期日

Royal Icing & Piping

我終於完成了三個課程,分別是 :
 
Sugar Paste
Sugar Flower
Royal Icing & Piping

我發現自己做得最差就是包餅,但包得靚真的要練習多些,而我實在太懶.... 更加上常給自己一個藉口,就是 "忙" 所以一直都沒有進步!

現在是三月了,今年想休息多些,所以會 :  (1) 少應酬 (2) 少上堂 及 (3) 少去旅行,我想抽多些時間休息,更想多些時間跟吳生一起,我們兩個雖然同住一間屋,總覺得兩人一起可以相處時間太少,不是我忙了外出就是他有應酬.....  所以我要好好檢討一下自己!

這個是我最新作品.... 靚嗎?

27 則留言:

  1. 整得好靚呀, 好似名餅店的出品~~~

    回覆刪除
  2. 好犀利呀! 咁會唔會去週年旅行呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 工作上好大變化.... 以後好難請假.
      今年只計劃左台灣之行就算了.
      希望明年請到假啦~~~

      刪除
  3. 好靚呀, 比MS. B CAKE仲吸引!!

    回覆刪除
  4. Florence:
    ~有上過堂, 掌握技巧都好啲!!
    ~我覺個cake 好靚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時有d野真係要上堂.....
      好多謝你欣賞~~~

      刪除
  5. Florence, 好靚呀!顏色的分佈也調得很好,真的很棒!結果有吃到嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你有兩個account 架? 我地多d交流, 不過你好勤力整餅, 我只是貪玩, 而且好懶~~~ha

      刪除