2013年12月8日 星期日

香港國際烘焙展2013

香港國際烘焙展今年是第二次舉辦,去年沒有時間,所以我從朋友相中看見好多好靚展品,今年第二次舉辦,學校送了入場卷給我們,我跟同學及朋友一起去。聽說去年相對吸引很多... 不過我都叫做參與過。不知何年何月何日我才做到咁靚蛋糕。

 
另一個好吸引就是Kitchen aid counter,放了好多不同顏色的廚師機。其實我之前已考慮買一部廚師機,一般人都是用 Kitchen aid / Kenwood / Bosch,我首選是Bosch,亦去過睇 Demo,不過自從學整糖花之後,原來大多數人是用 Kitchen aid,當日去了解一下,原來這部機只有325w 賣 $3700,價錢顏色都好吸引,不過 325w ?? 夠力嗎?? 我的同學都說這部好,有些想買都是考慮這部,真的咁好?


 
 
由於最近身體不太舒服,我已經很少入廚了,等我身體好番之後才考慮吧!
 
 
12月是最開心的月份,因為聖誕節 ^^ 街上店舖超級好氣氛,好想聖誕煮個聖誕大餐,無奈好懶.... 希望到時會煮吧。

7 則留言:

  1. 蛋糕好靚!
    我見啲攪拌器色彩好靚,朋友買咗Kenwood,都ok!
    天氣時冷時熱,保重身體!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Kenwood 之前我都有睇過, 不過我今日問左校長, 佢叫用 Kitchen aid 另一隻, 不過我是要搵一部唔理整蛋糕定煮菜, 都要岩自己的.... 慢慢先, 呢排好忙.

      大家都要小心身體 ^^

      刪除
  2. 而家天氣忽冷忽熱,要take good care ar!!

    回覆刪除
  3. 攪拌器都有咁多顏色, 一定好易引人入廚啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 引人入廚房前就先引左去買,哈哈!

      刪除