2013年2月22日 星期五

Afternoon Tea @ Tiffin Lounge, Grand Hyatt

之前同朋友在 Grand Hyatt 吃過tea 過覺得唔錯,於是初七人日就同朋友及吳生三人再來 tea tea。我好遲才訂位但估不到竟然都有位!

 

三個人就要了 for two & for one,原來細心看看之下才知道 for two for one 是有分別的,原來 for two 的未必每一款都是有二件,相對你要 for one 就每款都可以吃齊,但一人價是 HK$288;而二人價是 HK$576 另加一,如果大家想每款都吃齊,就算二人共行都應該要二個 for one




我仍然是飲最愛的 earl grey tea,因為真係好好飲同好鐘意飲!
 

吳生試了 peach garden tea,我估他覺得麻麻!


Scone 唔香又唔好食….  有點失望



 




 
今次食物比之前真的差了,不過 ice cream station 食物好,雪糕很不錯!

 
如果有白金 AE / HSBC premier 咭有八五拆!

2 則留言: