2013年9月28日 星期六

令人興奮的 Le Creuset Private Event (September 21-27, 2013)


今次開倉實在太吸引,我最終都抽左時間入場…. 入到去才發現原來要自備袋…. 而我就什麼都無…. 所以我無辨法買得多…. 快斷手的情況下我入了以下:

 
Lavender 26cm Rectangular Dish ($190)

Satin Pink 20cm Oval Plate ($90)

Fennel Green 10oz Mortar & Pestle ($150)

Satin Pink Small Serving Bowl ($100)

Satin Pink 7” Cereal Bowl ($100)

Satin Pink Dessert Cup ($70)

Satin Pink Medium Spice Jar ($150)
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
唔需要飛去日本,又唔需要怕行李超重太爽了。

在場內發生了小插曲,我執死雞找到一個紫色的mortar & pestle,誰知一不留神之下就比人偷走了…. 真係好氣頂。氣未下我又再執到死雞…. 滿心歡喜在付款前點一點貨…. 每件貨擺在地下當打開mortar & pestle…. ~~~ 點解變左Fennel Green >__<!!!!””"  雖然這隻色都好靚,但短短時間要打擊我兩次…. 好過份呢!

 

8 則留言:

  1. 你就好啦, 買到咁多0野....你好早去?
    我下晝先去, 去到剩係得煲...最後空手而回.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次是朋友去, 她早上五點多去到, 所以買到比較好的.

      我自己就中午入到場, 個日好好彩, 岩岩都有幾多野買.

      刪除
  2. 係啦...你就好啦...我放工去乜都冇Lu...嗚嗚
    Florence, 你去設定->文章和留言->顯示字詞驗證揀"否", 咁我地留言就唔駛次次都打驗證碼啊!

    回覆刪除
  3. 你的收獲都好豐富, 不過真係諗唔到有人會"偷嘢"囉, 明明係你揀先嘛...可能下次搵埋老公/朋友幫手睇住~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都諗唔到, 一般老公會同我去, 不過呢次佢唔得閒.....

      刪除