2013年9月15日 星期日

ad hoc club (4) : 黑椒帶子伴香茅忌廉汁 (附食譜及過程)

好快又到了交功課,今次的題目是帶子,我揀左煮”黑椒帶子伴香茅忌廉汁”。這就是我的作品了。


 
食材及配料:

北海道大帶子一隻

牛油 15g

忌廉 1湯匙

香茅 1/4枝

乾蔥粒 1茶匙

白酒 1湯匙

鹽 少許

黑胡椒 適量


做法:

先用 5g牛油將帶子煎至金黃色後盛起待用

餘下牛油燒溶後加乾蔥及香茅炒香

落忌廉煮到起泡後就加入白酒

最後加入鹽及黑椒作調味

煮好的醬汁上碟後把帶子放在碟中,再曬上黑椒作點綴

過程:


先將帶子解凍



 

我好懶,用廚剪把香茅及乾蔥剪碎,之後用工具把材料壓幾下…目的味道更出

量好牛油備用


忌廉 1湯匙
 


 白酒 1湯匙


  先把 5g牛油燒溶


將帶子煎至金黃色後盛起待用

餘下10g牛油燒溶


加乾蔥及香茅炒香

落忌廉煮到起泡後就加入白酒.....最後加入鹽及黑椒作調味


最初見到食譜用香茅時感覺有點古怪….既然寫得出來,我估應該唔會亂來吧…. 煮時其實已經好香,又牛油味再加上有香茅香味… 食落口真係唔錯…
 
朋友見到我這碟作品,還笑說賣相有點水準… 哈~~~我會再努力

後來我見到仙女個blog 講到煮帶子,先用鹽及黑椒略醃,煮前加上麵粉… 於是我就跟這個步驟煮,後面步驟不變… 哇~~~ 個帶子比之前更好食呢!
 

 

今次個題材是帶子… 好期待其他組員的食譜,我又可以多幾份食譜去試新款式
 
 

 

 

 
 

 

 

 

 

 
 

4 則留言:

  1. Florence:
    ~你啲帶子,個樣已經夠鮮. 你仲用咁多材料去整!!! 隻帶子好和味呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初時都估唔到個味咁好, 你有時間都試下啦

      刪除
  2. ~你一隻蝶裝一隻帶子, 我會唔夠喉, 想食多隻!!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次整,唔敢整太多,驚整衰左 :-D

      刪除