2013年9月10日 星期二

印度菜之夜: Chicken Takki Masala and Mango Lassi

星期六約了舊同事去 Gaylord 吃印度菜,這間餐廳食物唔太差,當中的Chicken Takki Masala 超好食,但同事就覺得太辣…… 而同事介紹飲品 Mango Lassi 也不錯。


星期日好得閒,於是來個印度菜之夜,薄餅我是在 city super 買現成的,回來只要放在煎 pan 烘熱就可以上碟,下次有時間才自己做!


Chicken Takki Masala 我是在網上找食譜的,雞揀左雞脾肉雖然吳生給了我 95分,不過我唔太滿意,因為唔夠辣啦~~~~ 如果煮到好似 Gaylord 既味道就 very good !!!


Mango Lassi 原來好易整,只要準備以下食材:


二個芒果

一杯凍乳酪

一杯凍水

蜜糖

跟住用 hand blender ….. 好好飲!






Yahoo blog 我仲未備份,有些 blogger 問我會搬去邊,我 99% 會去 blogspot,比些時間我開個新戶口再研究下點用….. 之前手快開了新帳戶,但忘了是要開 HK 呢!

沒有留言:

張貼留言