2024年6月20日 星期四

Brilliant Seafood Restaurant

老公問: 我地幾時去吃海鮮?

你竟然咁問, 我就一定係即時安排喇......  我答佢: 今晚食吧!😄😄 








今餐又好豐富😆

- 椒鹽瀨尿蝦  



- 辣炒東風螺  




- 辣魷魚  




- 馬來西亞式炒空心菜  




至於飲品,我要了椰青,而吳生要了 Tiger Crystal。這款啤酒有一隻老虎的標誌,相當獨特😂




今晚的晚餐真是樣樣美味!特別是東風螺,充滿了香茅的風味。看到使用了大量的香茅,回到香港後我一定要試試在烹飪中加入香茅,完全冇得頂😍

沒有留言:

張貼留言