2024年6月16日 星期日

譚卉 @ 澳門 ~ 永利皇宮

老公兩天前問我週末去澳門好唔好?有得玩有得食又點會唔好😄

晚餐我揀左去譚卉,上月去過一次無論環境和服務都好好。


我揀左四款菜品:


- 焗蟹蓋

- 岩茶燻鴨腿

- 燜和牛面頰

- 蝦干吊片啫啫生菜膽

- 花茶:玫瑰紅茶


焗蟹蓋的味道無懈可擊,非常鮮美😍 而且完全冇用麵包糠,吃完後我迫不及待詢問點樣整呢🤣





岩茶燻鴨腿配上一款秘製醬汁。先品嚐原味,肉質香氣撲鼻,再配上醬汁,味道超級🤩




牛面頰可以選擇咖喱汁、波特酒或柱候醬,職員推薦揀柱候醬,牛頰口感滑嫩,搭配柱候醬更加美味。






啫啫生菜煲非常美味,搭配蝦干吊片鮑片等食材,簡直是絕配!





用餐完了就係甜品時間,職員推著甜點車來了,上次吃得太飽只選了兩款,今次除了馬卡龍和蛋白糖外,我每樣都揀左一份😂😂 








正當品嚐甜點之時,最最最大的驚喜是職員送上一碟甜點和一杯奶凍,原來是父親節😅 所以在父親節及前一天都會奉上父親節甜點。





職員介紹既花茶好好飲



晚餐食物當然美味,職員仲分享許多烹飪技巧和心得,讓我獲益良多😄😄




沒有留言:

張貼留言