2022年7月3日 星期日

St Barts @ 西貢

約左好友一齊吃飯聚下,除左食物要好味坐得要舒服外,更重要唔好限時! 最後我地揀左位於西貢既 st. barts!


我地每人叫左一杯virgin colada 佢地blend 得好飲啊!  


食物都幾大份, 所以我地叫左2份 share 食,Tuna Tatki 我之前自己都整過,緊係在外面食下人地既味道😊 幾好味呀




見到好多人都食hamburger 我地叫左雞扒包,因為朋友唔食牛,雞都一樣好好味丫,仲有好多薯條,食下一條食下又一條... 愈食愈飽!


我地見到好多人order 青口,不過我地食唔落,呢個地方都唔錯,所以朋友話可以再encore 仲話下次都要叫青口食!


由於唔限時,我地邊食邊傾,食完再傾.... 又唔洗轉場再傾,超級好!




4 則留言:

  1. 呢間我都去過食午餐,唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友話下次再去食其他... 依家好多地方都有限時, 所以呢間真係好選擇

      刪除