2021年9月4日 星期六

Bruno 豆漿機

 買左一部Bruno 豆漿機,鐘意佢外型纖細而且隻色真係好靚,岩晒我打一杯豆腐比自己飲!




 用前先洗機,其實都好簡單,入水之後按煮豆漿個icon 就自動運行,完成前有三吓響聲。

我昨晚已浸定黃豆,黃豆去了表面的豆皮就放入機內,水就在max 之下,按下煮豆漿icon即可,差不多煮完已經聞到好香既豆味,倒出來時隔渣就飲得。

 








 



9 則留言:

  1. 幾靚呀
    但用多啲豆得唔得?我見你用好少豆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為跟機有一個湯匙仔, 職員過一匙豆就可以了, 所以我跟佢指示

      刪除
  2. 紫色好靚呀😍,睇黎又要等多幾年,呢邊至買到呢😅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港都係最近先出紫色... 我估你個邊都好快出, 咁靚既色值得等啊~

      刪除
  3. 剛剛朋友送了部紫色俾我,開機整咗蘑菇湯,係好方便,不過覺得打得太碎,無咬口,要研究下食譜先。

    回覆刪除
  4. Thank you for sharing. 🙏
    2020 BRUNO 豆漿機 https://youtu.be/mH_n8yli4TQ
    2020 BRUNO 熱湯豆漿機開箱評測 https://youtu.be/1RuBmBKBG8Y
    2020 網上熱買迷李豆漿機試用報告 https://youtu.be/o590g-rI7yw

    回覆刪除