2021年7月27日 星期二

抹茶戚風

 昨晚整好的戚風,老公拎返公司,他的回應是蛋糕太細而同事太多,佢自己都冇食而留比同事試下!

 








今晚我又再整戚風,味道係抹茶!以往我一直用雙手去甩模,而今次我試用刀.... 我覺得用刀出來效果唔靚 >__< !!  唔計外觀,其實都係好味好軟綿綿,切件之後再包裝好,今次到我分比某某試味!

 


2 則留言:

  1. 下次要焗多幾個比你老公拎返去請人食呢..哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈..... 偶然請佢地會開心d, 太多就好似習慣左
      呢個我都是切左少少比自己同事試下.. 都冇一個拎返公司

      刪除