2021年7月1日 星期四

家用美容機 ~ attibe ~ ULTRALiF3

 

年半前買左一部韓國attibe家用Hifu 機,用了一次就放埋一邊,最近突然想再用,一開機就出現 error,當時真係晴天霹靂,一次報銷了?


 
即時在facebook pm 香港代理,佢地好快回應我問題,仲叫我拎機待檢查是否可以維修。 結果不用一星期就維修好,維修費160元仲送了一支gel 比我。 最重要係再教我一次點用部機!  職員好耐心教我又比我自己再試做一次,真係好多謝你既細心及耐性!

 





之後仲介紹有部破壁機比我,我都好有興趣,有四個mode,精華素或cream等塗於面上再導入去,好似幾方便,我問了價錢佢仲叫我出去買,因為多點優惠!

 先用下部家用hifu 機先,破壁機再研究下

 


1 則留言:

  1. 見到你這個post真開心,我架機都是出咗error啊,請問有代理的Facebook link 或電話?🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    回覆刪除