2021年5月13日 星期四

均衡飲食... 健康早餐

以往早餐都是買個包吃便算,事實真係唔健康又冇益!後來就在家中打杯昔再加些蔬果,雖然比吃包好一點。

 

最近經表妹介紹了一位資深運動治療師給我,她了解我平日飲食之後,指出若要要吃得健康,飲食必須要注意營養均衡,方可以減掉身體內脂並把脂肪變成肌肉。

 

其實早餐是很重要,所以我再調整了必須包括三個類別:

(1) 蛋白質 - 再細分為動物蛋白及植物蛋白

(2) 澱粉質

(3) 蔬果

 

現在已習慣早上自己煮好早餐才返工,看看我今日早餐:

(1) 雞蛋2隻及枝豆

(2) 麥皮一碗

(3) 沙律菜及蕃茄

 

我相信持之以恆,必定可以有所改善!

 

8 則留言:

  1. 我樣樣都食下,冇特定每日食乜,雞蛋麥皮都會食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我都唔食麥皮.... 食入口又ok 食到 ^^

      刪除
  2. 好勁呀你, 如果要肥人食, 我諗我應該選擇唔食..哈哈!!
    不過我胃唔好, 唔食得麥皮呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 食食下就慣.... 如果胃唔好唔食得就揀其他丫

      刪除
  3. 我一直只是吃得簡便就算,要改變下

    回覆刪除
    回覆
    1. 蔬果可以吃多d, 要注意蛋白質.. 五穀一定要, 不過要注意份量啊~
      大家都要食得開心, 食得健康!

      刪除
  4. 我做唔到7日都食得健康,盡量啦。蛋白質要食優質D。

    回覆刪除