2020年1月6日 星期一

激安殿堂@荃灣


今日下午去左荃灣激安堂行左個圈…. 雖然上月已經開張,不過仍然人山人海!





零食區

買左少許零食,日版Kit Kat… 軟糖… wasabi 豆等等!



水果區

見到蜜柑我話買黎打果汁好飲,老公話仲打:就咁食啦! 跟住我揀左一個富有柿試下!





食品

見到好多唔同牌子日本米,下次可以試下。又有好多飲品、果味酒等等!和牛;海鮮都唔少,日後又多個地方可以選擇




藥妝

竟然有款好用既面膜賣,價錢雖然比日本貴少少,不過日本真係好難買到!我地買左洗潔精,今晚即時用左,老公話唔錯!又買左一盒抹廁所板紙巾,呢隻比我之前買既好用。仲有一支洗廁所用既水,老公話要試,返到屋企用完佢話很不錯。



尖沙咀個間我仲未去過,聽同事講好多野賣啊…. 搵日會去睇下 ^^

沒有留言:

張貼留言