2017年6月28日 星期三

蟹王麵

星期日去果欄買生果,喜見近排大熱既蟹王麵,於是我又趁下熱鬧買一pack試下。



原來呢隻麵唔係新出品,佢係60年代既麵…. 至今已經有50多年歷史,真係第一次聽到咋。
雖然個名叫做蟹王麵,其實係無蟹的!至於好唔好食,口味既野,人人唔同,唯一係個味精無其他麵咁咸,麵質比較滑,打開包麻油都幾香,但煮完食入口又唔係太香。


未食過既我,覺得一試無妨!

7 則留言:

  1. 喺元朗好多人識架! 有間餐廳如果轉蟹王麵仲要加成15蚊添~ 不過我食過都係覺得一般啦! 可能我鍾意食爽口既麵多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇~~要加15元咁多呀.
      個麵我一般,可能太多人讚得太緊要,所以期望大左。
      吳生就話幾好。

      刪除
  2. 我都試過呀!! 不過都係覺得一般

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,可以太多人話好好食,所以期望太高。。。。哈哈

      刪除
  3. 未試過的我,都係想試試,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry, miss 左你個留言....
      試左未呀? ^^

      刪除
  4. 真係好hit 喎呢隻麵, 我都要買黎試下先~

    回覆刪除