2015年6月23日 星期二

Staub 28cm雙耳鍋Braiser


Staub上星期五起在萬寧做優惠,最吸引我及最合用就是28cm雙耳鍋Braiser。更吸引的是不用任何印花換購,只需要萬寧積分300再加HK$949即可換取。

午飯時間以九秒九速度趕去換取,我很幸運換到手。回家打
開檢查時,鍋子很完美,又再一次幸運在我身上降臨。

Staub 鍋真的很好用,而這個雙耳鍋可以用來焗、炆、炒、煎、無
水蒸……!而我將會用它來做西班牙飯、焗蟹及炆煮。

今日好開心用筍爆價入手(專門店賣HK$3,999,不
過款式比較靚及可以揀選顏色),這個煲款及顏色不差,價錢更是笑哈哈!但回想從前在Sogo 買下的Staub 價錢,我以後是否要等到有筍爆價才買煲?

15 則留言:

  1. 我都入左呢個雙耳鍋呀! 我一直都好想買個呢個款既鍋, 呢個款仲要係新出的, 之前一田減價時只做買一送一或套裝, 冇得單買, 今次真係好開心! 係鄰居送左積分俾我換呢~ 我換埋佢兩隻大湯碗添

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次有呢個款換真係好開心,所以我都拿拿聲去換.
      你鄰居好好人,送分比你!
      話時話,我都好想做你鄰居,咁可以成日上去你度"痴餐" hehe....

      刪除
    2. 我啱啱開左光用黎煮意粉, 28cm長度啱啱好(唔駛屈曲意粉), 可以放少D水, 快D煲滾, very good!! 我見你已經有個蜂巢, 其實兩者用途會唔會差唔多呢?

      刪除
    3. 會,但我屋企人來食,只焗得兩隻,咁依家可以 24同28一齊爐焗!
      依,正呀,我都用佢煮意粉先!
      黎緊應用佢煮意大利飯!

      刪除
    4. 我琴日用左喇,煮左意大利飯,超好用呀!
      大愛,呢個真係換得好!

      刪除
  2. 我都睇中呢個煲,可惜無緣......唔敢再入貨住!=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係好岩我用,我又岩岩重執個廚房,咁岩有個位可以收留佢..... 哈哈哈!

      刪除
  3. 你就好啦, 我老公應該唔比我再入煲架啦...無位呀屋企...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吳生唔知架, 我無同佢講, 直在煲入門佢見到先知.... 哈哈哈

      刪除
  4. 我想問個鍋蓋边及鍋边係咪有3處花花地係正常

    回覆刪除
  5. 我想問個鍋蓋边及鍋边係咪有3處花花地係正常

    回覆刪除
  6. 我想問個鍋蓋边及鍋边係咪有3處花花地係正常

    回覆刪除
  7. 我想問個鍋蓋边及鍋边係咪有3處花花地係正常

    回覆刪除
  8. 我想問個鍋蓋边及鍋边係咪有3處花花地係正常

    回覆刪除