2015年5月13日 星期三

水煮蛋 vs 溫泉蛋


之前一宜用蒸爐煮溫泉蛋,其實是相當簡單,65度煮42分鐘即成。不過要用42分鐘才煮到溫泉蛋,對沒有太多時間及沒有蒸爐的家庭未免提不起興趣。

早前上了cooking class 其中一個小項目是水煮蛋,原來只需要三分鐘就可以了,昨晚我試了這個三分鐘水煮蛋。雖然賣相不太美觀,不過又快又好食,相信多煮幾次後必能掌握更好!
 
材料:
雞蛋
白醋

做法:
先把水及白醋煮滾後熄中小火
加入雞蛋煮三分鐘即盛開

這個三分鐘水煮蛋,深信會很受歡迎
 
 

7 則留言:

  1. 多謝分享,我也很喜歡溫泉蛋,但無蒸爐,所以每次都控制得不好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有一個不用蒸爐但要二十分鐘的方法:
      煲一大煲滾水, 倒入 cast iron 鍋,放入雞蛋, 蓋好蓋子, 不用開火,焗二十分鐘(想熟多少少 / 雞蛋較大就焗多一兩分鐘)撈起之後放入凍水浸幾分鐘,次次都成功呀!

      刪除
    2. 哇。。。。你個方法更正呀,等我試下先!試完同你分享!!

      刪除
  2. Florence:
    ~你個水煮蛋方法, 我都試過, 我覺方便就算, 反正都係自己食!!哈哈`
    ~反而好喜歡你啲意粉, 好似整到好"煙銀".....

    回覆刪除
    回覆
    1. 個意粉是買現成, 因為太懶唔想自己整.... 哈哈~~~

      刪除
  3. 我HONEY都要求我整水煮蛋比佢試!haha...

    回覆刪除