2014年4月20日 星期日

豬群出動

好難得一連四天假期,當然要爭取時間做蛋糕。
 
我未夠班,所以從設計蛋糕、揀選公仔款式以及顏色配搭,要用的時間總比其他人多。
 
今日完成作品之後我尚算滿意,不過吳生就說話多多!又話我用太多豬,雖然是我的兄弟,但都唔駛用咁多。又說我個構圖唔得,叫我多留意同理要睇多些書。我反問點解我做的時候唔講,辛辛苦苦做完當我得到成功感之後就話我?佢又話自己唔識.... 真激死!
 
其實以一個新手來說,我真係唔覺得太差,當然仲可以有好多同好大的進步空間。
 
講番個蛋糕,其實本來只是做左二隻豬仔,同理小小豬尾。吳生見到只有豬尾又話 "怪雞" 於是我心血來潮就做多三隻豬,但個豬頭就"塞"去草堆,屁股向天...... 哈哈哈!我覺得好得意同好攪笑.... 
 
這個就是我的完成品了,不太差吧 ^__^
 
 
買了 M8 就要好好運用,第一次同它來打 icing ,幸運地好成功呢.... 愛死你了
 
 
 
打出來的 icing 好靚..... 
 
 
做一個蛋糕真係唔易,要做一個靚的蛋糕就更難....  不過我會努力,因為我好鐘意整蛋糕!

12 則留言:

  1. 我覺得D豬仔好可愛~~~ 作品好靚、好得呀~~ 今次係咩味道的?~~

    回覆刪除
  2. Florence:
    ~點解吳先生咁多微言. 做蛋糕真的不容易. 而且, 我知你真係好用心做.
    ~比我收到/見到, 我都會好鐘意個蛋糕!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢想我做好 d :-D

      聽到你話好鐘意,我就好開心 :-)

      刪除
  3. Florence, 你實在太謙了,做得很好,好可愛呢 ~

    回覆刪除