2014年4月6日 星期日

去濕去毒湯 (龜板+七叶一枝花)


之前見到谷友煲湯為左去濕,提起我這個懶人的起心肝去買材料煲湯。這段時間天氣真係好差,皮膚又再次紅紅腫腫…. 敏感又再次找上門。

聽說龜板對去濕去毒好好,所以我買了一塊用來煲湯,唔講唔知原來可以 re-use!!煲完第一次之後洗乾淨,跟手放入雪柜下次再用,一塊龜板可以煲兩次。亞姐話我知,你在外面食的龜苓膏,人地會用過百次。半信半疑之下上網一查,原來龜板真係可以 re-use

七叶一枝花! 真係未聽過,亞姐猛說好好,可以化解百毒,對皮膚濕診好有效,又可以消腫等等。亞姐極力推薦,好吧…. 既然你講到咁勁,我就試一試。

本來我是買"熟地"的,不過亞姐話買鑽地老鼠岩我,所以提議我買鑽地老鼠取代熟地,信多你一次。

 最後就煲左一碗去濕排毒湯!



材料:
龜板一塊
二至三粒
果皮 1/4
新鮮牛大力
新鮮土茯苓
新鮮鑽地老鼠
七叶一枝花
瘦肉
 
過程:
 新鮮牛大力 + 新鮮土茯苓 + 新鮮鑽地老鼠 (亞姐幫我去皮切片)
 

龜板亞姐幫我劈開成四件

這就是七叶一枝花

龜板+薑出水

瘦肉出水

所有材料放入煲

水滾後用細火煲三小時 


好易煲又有益!

8 則留言:

  1. 好勁個名, 七叶一枝花! 鑽地老鼠! 未聽過呀 xdddd

    回覆刪除
  2. 你係邊到買架, 會唔會好中葯味難入口?

    回覆刪除
    回覆
    1. 落左蜜棗唔會難入口,不過我本身唔太怕中药味。賣山草藥地方可以買到!

      刪除
  3. 我對"對皮膚濕診好有效"這幾個字感興趣,請問以上材料係咪o係藥材鋪度買?謝 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以在街市賣山草藥地方買呀。藥房有得賣牛大力、土伏苓等,但不是新鮮的!

      刪除