2014年2月13日 星期四

白胡椒炒蟹 (附食譜及過程)

很喜歡吃海鮮,但從未煮過蟹,去年在新加坡吃了黑胡椒及白胡椒蟹,一食難忘,雖然我在新加坡學了煮黑胡椒蟹,不過一次都未煮過。

上星期終於有時間了,不過我煮了個簡單又好食的白胡椒蟹



材料:
白胡椒
蒜蓉
洋蔥
肉蟹一隻
麻油
紹興酒 1湯匙
150ml


過程:

如果沒有買廚師機,我會用 LC 去盅,不過買了就要用,也要給吳生看看他買給我的工具是何等好用何等重要,以後我買什麼回家都不會再被人話:又買?!
在雜貨店買了一包白胡椒,用食物處理去打,我記得外面吃的都有一粒粒的胡椒,所以我打到有些是粉,有些仍是一粒粒的。





蒜蓉 最初時我是用刀切,後來在 city super 買了個壓蒜蓉器,好方便。

雪柜有個洋蔥,正好用來抄蟹,把洋慕切粒

再切幾塊薑


買了一隻肉蟹,差不多一斤重,我唔敢劏蟹,買完蟹就九秒九去坐車返家,返家用清水再清洗


先燒熱鑊,要好熱好熱,,我再落麻油



跟住落薑爆香、蒜蓉、洋蔥及蔥炒一會就加四份三白胡椒 (約分半點)


跟住落蟹炒到蟹轉色,就落紹興酒再炒,跟住再落餘下的白胡椒及水




轉小火焗10分鐘



好香真係好香。其實隻蟹是好食的,但食過新加坡無招牌的就真的無得比,無招牌食落去你會感覺白胡椒同隻蟹係好分明的味道,現在不是不好食,唔識講欠了什麼?吳生聽完我的食後感就笑笑口同我謂:其實煮得好好食,有 94分。不過最緊要隻蟹新鮮,咁點煮都會好食。但呢隻蟹太細,唔夠食囉,下次應該買大些,又或者買兩隻。如果你煮到無招牌既味道,你仲坐係度??你去左開店啦~~~ 真激死!

13 則留言:

  1. 我都好難忘SGP 的pepper crab, yum yum! 落麻油炒較好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 麻油比較香,我支麻油都是新加坡買返黎,好香! :-D

      你用普通油都可以的。

      刪除
  2. 會比較香! :-D

    你用普通油都可以的 !

    回覆刪除
  3. 個樣好靚,好好味!
    多謝分享

    回覆刪除
  4. 很掛住新加坡的胡椒蟹, 很好味, 相信你的也不差~~~

    回覆刪除
  5. 真是不得了,Florence 太棒了!唔得...我去lunch...真係愈睇愈餓!go go go ~

    回覆刪除
  6. 我都好掛住新加坡個胡椒蟹呀!!

    回覆刪除