2013年11月14日 星期四

~~~奇特旅行團~~~

年中時收到好朋友通知她買了樓,預計年底可以裝修好後搬屋。有天我問她裝修進度後,我 問她豈不是今年不會去旅行?她答我 "想去"!之後問我:要不要來一個 說走就走的旅程”? 其實去年相約了11月去韓國,因朋友身體不舒服而取消,所以今次大家即時想到去韓國!

講完之後大家都忙…. 我還以為大家講完就算!有天朋友問我是否整個11月都可以去韓國,之後大家共識了三個出發日子,即預算11月出發 ^^。

又有一天突然收到通知,她還有兩個朋友想去,那即是四人行。出發前三星期又收到朋友通知仍有三個人想去,哇~~~七個人…. 我當時有點擔心人多意見,不過人多好熱鬧!

為什麼叫~~~奇特旅行團~~~,因為七個人分了三批出發。我在香港坐凌晨機去,去到清晨。另外六位分別再分了兩批,第一組是早上機在台灣出發;而第二組是晚上機也是在台灣出發。這樣大家到步的時間已經不同了。而且第二組太遲訂酒店,所以酒店都要分了兩間

至於回程:我就是晚上機!第一組是中午機;而第二組是下午機。

從時間來看,我自己要在第一及最後一天獨自遊,其餘三天都不用安排任何,只要跟住朋友走就好了,真係好舒服!從未試過七人行,當中排好了的行程因其他因素而改變,但整個旅程都是充滿笑聲。



她們明年可能會去澳洲,可惜我暫時未有興趣去這個地方。也許明年不去旅行也說不定呢!

 


23 則留言:

  1. 實在太好啦!我都好想去旅行丫 ^_^

    回覆刪除
  2. 有得去旅行! 太好了! 七人行,玩得開心d。希望仲有紅葉睇!

    回覆刪除
  3. 期待你分享行程~~ 可以看到漂亮的紅葉~~

    回覆刪除
  4. Florence:
    ~0下!! 其他個六個人, 除咗一個係你好朋友, 其他都唔識架?? 我初頭睇你依篇blog, 幾驚你話會遇上糟糕的旅伴. 你知去旅行, 好容易意見不合嗎!! 好彩, 你哋合得來!!
    ~咁你打算寫遊記嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 識兩個 :-D

      成班人好隨和,大家都玩得好開心, 我同朋友之前有一齊去玩,所以無擔心過

      係呀,去旅行真的會好易連朋友都無得做架,但我地7人都好回味,話要快快再攪一次 :-)

      會寫,等自己日後可以睇番,不過等我搬晒屋先 “yahoo blog”

      刪除
  5. Nice picture! I am sure you had a wonderful trip!

    回覆刪除
  6. 果然夠奇特 :D
    去旅行同團友夾到真係要大部分係隨和嘅至得...

    回覆刪除
    回覆
    1. "奇特旅行團" 個名真係正到爆 :D

      另外就係証明我地都係好隨和..... 哈哈~~~~

      刪除
  7. 去女行最開心就係夾到開心的"腳", congratulation!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好難得咁多人都融洽, 直到依家大家都好回味.... hahahaaa.....

      刪除
  8. 我最鍾意去旅行,heehee !!
    不過只會同XX去 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 同老公去是最好, 因為自己想點就點.... 完全"無法無天"..... hahaa

      刪除
  9. 這種即興的旅行,我也想試下,不過暫時未有機會。

    回覆刪除
  10. 咁到搵到七個人分幾個出發時段酒店一齊去玩, 勁!

    回覆刪除