2013年8月28日 星期三

Afternoon Tea @ Clipper Lounge, Mandarin Oriental


我的好朋友生日,所以揀去文華東方高茶慶祝,因我另一位朋友常對文華食物讚不絕口。

高茶是 15:30 開始,我們都準時到達。我們三人點了 set for two and set for 1。職員拿來時我的確有點驚訝份量少得可憐而且賣相又不是很特別,不過…. 味道的確唔錯,這就是貴精不貴多。鬆餅好好食,而且配上 rose petal jam 更香!鬆餅 - 令我想起上次在香格里拉吃的鬆餅,同樣地好食。半島的鬆餅也是好好食 (N年前)。突然記起 N 年前曾學過做半島的鬆餅,要找找食譜後開工

吳生不明我們為何喜歡高茶!但我見他也是吃得津津有味,其實高茶好好,可以吃美食,又可以跟好朋友 TEA TEA,什麼都可以傾講,整個人都放鬆,不是好好的享受嗎?不似返工每講一句說話都要份外小心。我又眼寬肚窄,份量看似不多但真的食得好飽….  飲品方面,今次叫了杯 Ceylon orange pekoe,真的好好飲

之後去了 IFC city super,很愛去 city super 買食材,因為齊全外有很多物品不能在普通的超市買到!之後再去 SOGO 檢查早前買的的煲,等到頸長幸好等到了,而且比預期快,星期六收貨,希望星期日可以開光啦。











5 則留言:

  1. 雖然份量少d , 但係傾得開心都抵啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 食到尾好飽,真係唔小。我起初真是太貪心了

      刪除
  2. 我只去過Cafe Causette, 都很好。等我都試試Clipper Lounge, thanks for sharing! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Rose petal jam 超正。你鐘意可以去 cake shop 買返屋企 :-)

      刪除