2013年8月14日 星期三

開心買鞋?唔開心買鞋?工作沮喪.... 買Repetto獎勵自己?

好似有個廣告話開心買鞋?唔開心買鞋?其實我覺得女性好鐘意買鞋的。而我都唔例外,不過我就冇話開心/唔開心要去買,反正岩就會去買。

以前都會穿高跟鞋,覺得好靚,自從有次穿了一對平底鞋之後,我就更加愛上了,因為好舒服,而那個牌子的鞋真的不錯。

今次呢….  買了對Repetto,款式是我一向喜歡的 ballet 款式。好靚呀




如果硬要拿個藉口買鞋,我就只可以說工作很沮喪!詳細就唔打出來了,不過都幾擔心自己的工作,公司大向方已不再採用香港人,而且一直在炒人….  用陰招迫走你!而架構也愈來愈複雜,,公司要求愈來愈高,我上司個個星期同我說cost saving,每個星期都要交報告到底省了多少多少,愈來愈多KPI …..

自己做的職業其實都是夕陽行業,要再找一份工作根本不易….  有些朋友問我何不轉行?老實說你是老闆你都希望請一個年青有活力的人吧!沒有人想請一位姨姨/嬸嬸吧?不過更不喜歡聽到的是,叫老公養你!真的好唔鐘意聽這句說話,可能我一向鐘意靠自己,喜歡有獨立的經濟能力!

不過我都唔會想那麼多,計劃趕不上變化!我還是盡力去完成自己工作上及個人的人生目標吧。

4 則留言:

  1. 我都愛買鞋~!!!唔知係呢幾年潮流興BALLERIA定係咩...我都買買埋埋好多婆仔鞋款...著得多真係會唔慣著高跟呀~!!!

    工作方便就慢慢睇吓有咩地方請人啦...搵工番工都係睇運氣...真係唔洗諗太多~~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你 :-)

      我都買買理理好多婆仔鞋 :-D

      刪除
  2. 計劃趕不上變化>>>我好認同你呢句說話,盡力就已經足夠,加油!

    回覆刪除