2013年5月6日 星期一

曼谷吃喝玩樂五天遊 – Day 3 - Cooking class @ Baipai / Swensens / Shopping

這天要早起呀,因為早上要參加 cooking class,學校會在八點幾去酒店接我們。所以七點幾就要起身梳洗之後去吃早餐。
吃完早餐之後未夠鐘就在 lobby 等車,車好準時。Cooking class 之前已經寫左,想睇番就click 這裡啦!

 

 

上完 cooking class 之後學校有車送我們回酒店,回到酒店第一件事梳洗,因為好熱呀…. 之後 hea 一會就外出。本來安排了去 afternoon tea,之後去 night market,不過後來改了四處行下。
街頭小食好好味


 

我們先去換錢,之後想到水門雞,問吳生想不想吃,誰知他話好,於是又去多吃一次,我沒有興趣也沒有胃口,因為太熱了。


 

吃完就去 shopping 啦,見到 Swensens… hehe 我有胃口,坐下來每人要了一款雪糕,真係好好食….  食完成個人都涼爽了。



跟住就要去 shopping 了,今日又去了睇蝴蝶袋,要幫弟婦同朋友買。之後就行各大 supermarket,見到好多人一箱一箱的買,好誇張呀。相對我們的幾袋就比下去了,哈!



 

吃完晚餐之後回酒店放下戰利品就在酒店附近按摩,估唔到有咁多人….  按得好好呀,好舒服,之後返酒店,可能按完之後成個人鬆了,所以睡得特別好!

沒有留言:

張貼留言