2013年4月9日 星期二

我的玩具 - Hitachi 日立 Hada Crie CM-N810

 
 市面上有很多美容器,而我從來沒用過,因為近幾年皮膚一直過敏,而且我也未必有恆心去做。而今次去日本有朋友叫我幫忙買 Hada Crie,還給了我一些這部機的資料參考,直到出發前我問另一位朋友,原來她都買了,在香港買時 $1990 (現在應該平了吧) 她說好得,於是我心大心細….

去到日本幫朋友買,原來有很多店都未必有存貨,找呀找當中遇上一位香港人,原來她也是幫朋友買,她說自己已經有一部,我當然問問她效果如何!答案是:你勤力做是好得的!

最後我自己都買了一部,細細部機身又薄,完全唔阻地方。當吳生聽到我買的數量就問… “用黎做咩架?好好架咩?不如我送一部比你媽咪啦!  當時我真的有點感動... 他有很心 !!



盒中有一張說明書,不過我唔識日文,我在買時已經請職員 copy 了一份中文的說明書給我





我在萬寧買了這支,因為見好多 blogger 都用這一支,而之前去外面學化妝時都有見到化妝師說這支又平好好用,於是買了一支! 這支用作第一個步驟用


 
這支用作第二個步驟用
 

棉花我就買了麗的,當第一次做完之後我發現沒有聽說中的厲害,沒有導出好多污物

 

於是有朋友叫我去買這隻棉花,不過同樣地都是沒有導出很多污物。


  機的背面寫上 13年製



第一次充電要五小時左右,聽說充一次電可以用十次,我現在才用了二次!雖然日本買回來,不過充電唔需要轉火牛,好方便!

做第一個步驟時先洗面,之後就把紅水倒在棉花,自己可以揀強/弱,之後就跟說明書的手勢去做,五分鐘就會停了。

第二個步驟我直接噴上面之後導五分鐘

第三個步驟我用平時的精華素去導入

第四個步驟我只做了一次,也是用平時用的面膜,之後導入!

用後感:
清潔方面我不感覺有什麼效果。但保濕導入我就覺得好好,做完之後你會覺得面好似飲飽了水,第二日洗面時有一種如做完 facial 的感覺,這是做了兩次後的評價。如果我可以導出好多污物,我估我會更開心…. ha!到底是我用的方法錯了?還是平時做 facial 的功效呢!?



 

6 則留言:

  1. Florence:
    ~這部機, 簡直係---全城熱愛, 我見好多blog 友都買!!
    ~你做完, 塊面好似飲飽水. 都幾好渦!!
    ~不過, 吳先生好有你媽咪心, 主動提議買比你媽咪!! 讚~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我都叫做買得好遲呀^^

      Step 2 & 3 好重要, step 3 要用岩skincare, 咁做完真係飲左水

      我都估唔到佢咁有心 :-)

      刪除
  2. 在日本買這個平好多嗎?保濕導入function真的比用人手搽上有效果嗎?因有朋友十二月去日本,可否比D意見我呀?唔該晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前寫既用後感仍然冇變。

      如果要靠呢部機去導出,好老實講… 對我真係唔 work.

      如果用黎導入,我真係覺得好好。

      第二步驟我用好普通個支Evian水

      第三步驟我用番自己既skincare,用左三隻唔同牌子,其中兩隻出黎效果超正,第二日起身洗面feel到仲係好好.

      如果你想用來清潔,對我黎講無料到。如果用黎保濕,呢部機非常好

      我去日本時yen比依家貴,但部機都比香港平。依家yen仲平,但我唔知香港依家賣幾多錢。

      你朋友12月先去,你仲有時間可以 search 下其他人用完既comment。

      刪除
  3. 好呀!唔該哂你呀!好詳盡!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗客氣 :-)

      其實我覺得好好用架:-D 真係好值得買

      刪除