2013年4月17日 星期三

(京阪神紙婚之旅) 黑門市場 / 開開心心 shopping 日!

Day 7
Shopping day
午餐:蟹樂道
晚餐:一風堂

旅程去到尾聲,不甘心點解黑門市場食唔到好好食的魚生,所以吳生昨晚就再看書,今早再去黑門市場吃早餐。

 

雖然是早餐,不過食左以下……  真的好飽!
  






 
吃完沒有再看其他,因為第一天已經看了,於是我們就去難波,為的就是買個 LC煲,可以看 這裡
買完都沒有時間在 Namba Park shopping,因為吳生訂了位在蟹樂道吃午餐,我們都好鐘意食蟹,所以走前要再吃一餐。買完去到樓下吳生話:點解你唔拎住個煲在 LC門口影左相呀?我聽完都覺得好好笑,唔駛咁麻…. 後來他叫我拎住個 LC 袋影張相…. 之後就趕去蟹樂道開餐!

去到時間剛剛好….  我們每人點了一個餐,午餐的價錢比晚餐平好多呀,打番個七折左右…..  真係好抵食,幸好我們多來一次…. 

 
每人一煲飯




本身唔太愛吃芝士,不過這個芝士真的很捧,現在回想起來都流口水啦!


 
 
 這個飯有兩隻食法,所以我們就每人揀一種食法。邊拆蟹肉邊影相,好好玩好好食….. 同吳生都有好多話題,話題當中又有好多笑話後來發現坐在旁邊的人都差不多走光,我們吃了快二小時。唔…. 真的要走了,因為今日餘下時間就是 shopping…. 明天要走了,今日就要盡情玩樂。





本身唔鐘意 green tea... 不過呢個真係真係好清香好想再食!!!


    
Shopping 時間…… 我把最想看的同最想吃的已講吳生知道,他負責睇路….  因我是路痴 @.@  今日當然有收獲啦….  我沒有很瘋狂購物,不過當中有些物品真的超級滿意。

俗語說,歡樂時光好快過,天都快黑了…..  今晚的晚餐我們去了一風堂….  拉麵餃子都好好吃,點解香港都吃唔到咁好味的拉麵呢! 真可惜~~~  不過聽說七月一蘭拉麵會在銅鑼灣開業,真的好期待!




 
  一口餃子

 
這個是我的…. 不過個湯底的味不是我鐘意最終同吳生調轉!!!  不過這個麵真的超好食…..
 


 
吃飽出來正在下雨…. 不過返酒店前再睇下有什麼要買,要盡最後努力呀!

來了七整日,不過我相信會再去京都的….. 大阪去了三次,東京去了四次,不過我還是比較喜歡東京…. 我也說不出原因!
這次紙婚之旅,我再提一提吳生,我們有個承諾,就是 相約在池袋 20xx

 

沒有留言:

張貼留言