2022年8月21日 星期日

米芝蓮懷舊點心@大圍小館


今日去左大圍飲茶

揀左間米芝蓮懷舊點心中菜館

呢間長期人山人海

一來得獎,二來價錢親民

我地兩個食左六樣野


蜂巢炸芋角好好味,好鬆又唔咸


脆皮松子仁叉燒包係老公揀,佢話平時外面都好少見到有呢款



懷舊魚翅餃 ~ 小時候外婆必叫呢款點心,我已經好耐冇食過,真係好好味,有大大隻蝦同好爽既木耳


懷舊煎糯米雞 ~ 第一次食煎既糯米雞,外面酒樓都係蒸,我地都覺得得意又好味





黃沙豬潤腸粉 ~ 老公話小時候有豬潤腸粉,係咩? 我記得一直都係食牛肉呀,蝦呀.... 呢個豬潤腸粉好好味,仲有薑蓉架


懷舊淮山雞扎 ~ 我平時唔鐘意呢款,因為好肥好油,但呢個就完全冇呢種感覺,難怪點心紙寫住推介


大部份都係懷舊嘢😄😄 其實仲有好多都好想食,可惜灌湯餃已經賣晒,加上兩口子亦都食唔落咁多!

食過就明白點解會人山人海😋😋

2 則留言: