2016年7月17日 星期日

Roger Viver 平底鞋


好明顯又買鞋, Roger Viver平底與高跟鞋比較,我覺得平底鞋更適合自己,穿上一整日而且走很多路也不會痛,所以今次再度入手平底鞋!

 

RV 鞋款我獨愛圓頭,而漆皮及猄皮都是我鐘意的物料,鞋的主色配上不同顏色的經典大扣,穿上腳上更顯突出,令我愛不釋手!

 
今次買乜色?嘿嘿嘿~~~~ 顏色色彩繽紛,紅橙黃綠青藍紫好想每色都買齊!

4 則留言:

  1. 我也是 RV 粉絲 :) 既優雅又舒服 (舒服是重點啊)

    回覆刪除
  2. RV好舒服, 而且又多色揀. Basic入手應該係黑色, 易襯衫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 渾渾手,真係好舒服同好多唔同色,d 色又好吸引

      刪除