2014年9月7日 星期日

我的Narumi碗碟

好鐘意 Narumi,除了因為是我喜歡的骨瓷外,更重要是有我好喜歡既蝴蝶 ^^
買買理理就有咁多…. 最喜歡的我已經擁有了,頗心足。


其實 Milano 系列我都好鐘意,這隻碟真係好靚好高貴

 
另一隻是 hello kitty…. 兒時真的好鐘意 hello kitty,一入到去 sanrio 就不得了,所有物品都想擁有。這碟 hello kitty 勝在夠低調,如果在碟中大大個貓頭反而破壞了碟的高貴氣質
 
 
以前廚房莫說煲碟,連調味料都沒幾支…. 現在多煲不在話下,連碗碗碟碟都愈來愈多,係時候要再執好些…. 跟住煮多幾餐 ^^

10 則留言:

  1. 哩個日本名牌骨瓷器品質好高,
    哩款 Hello Kitty 好靚,同意妳講法,要平衡,Narumi 做得好好!
    我太太就喺哩個牌子香港代理店做過!

    回覆刪除
  2. 隻隻杯碟都好靚~~ 估唔到Hello Kitty碟都可以整到咁優雅~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,一講 Hello Kitty 就一定覺得好卡通 。

      刪除
  3. Florence, 完全認同!依家行街只買廚房o野同食材,買埋買埋真係多...XD
    最近我先執左兩大個膠盒的碗碟,將少用的收起,騰返d空間出來,實在買得太多了!能夠買到心頭好,真係好開心!^^
    在這裡,小高祝你中秋佳節快樂!:D

    回覆刪除
  4. Florence:
    ~啲蝶好精美, 低調hello kitty 蝶, 我大愛!! 廚房係要有依啲餐具. 陣下場. 哈
    ~用咗啲新骨瓷未??

    回覆刪除
  5. bone china 回不了頭 heehee !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個 cupcake stand 到步了,等左差唔多一個月,因為英國漏左單 。

      刪除