2014年9月28日 星期日

My Staub - 26cm round

用過 Staub 真係愛上了,因為真係好好用,這個 26cm round 是用萬寧印花換回來的。這是我第一次用印花換物,真的沒想過萬寧竟然有如此好的推廣。

其實都好爭扎換不換,因為煲的數量不太少,更不想買物太多佔據空間。這個煲是吳生鼓勵我換,事實換購價真的超值,而且我好喜歡這隻色,跟我的 24cm 蜂巢剛巧襯成一對。

在網上見到好多人說換物質素欠佳,而我很幸運地換了一個很完美的煲回來。幸好仍有地方安置它.... 遲些要好好運用它煮餐美味晚餐享用 ^^



4 則留言:

  1. 遲些你又可以分享關於這個Staub煲的食譜了~~

    回覆刪除
  2. Florence, 早上好!昨天我為staub 24cm round 敷mask啦!準備隨時候命XD!
    其實...26cm仲未開封,但望過,慶幸也無大問題,好好彩呢 ~ 我呢 ~
    就第一次儲萬寧印花換東西,皆因大家都用開知道staub有多好,呢個優惠真係抵!
    有時我都驚驚地...我已有一個LC 26cm,再來一個26cm會否多得滯呢?不過都係換左先算,哈哈 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 換左先算。。。比你笑死我!
      其實我都是第一次用印花換野,呢個 Staub 實在太吸引了。

      刪除