2014年8月3日 星期日

Wedgwood Butterfly Bloom


一直都很喜歡 Wedgwood 這個品牌,而自己又好鐘意蝴蝶。Wedgwood Butterfly Bloom這系統當然成為我的至愛!
 
早前知悉 Wedgwood promotion 全球 free shipping 真是一大驚喜,但我只買到這一套碟,因為杯子只餘下一款選購,只好等下次吧!這套碟真係好靚好鐘意 ^^



十年前我都買了些蝴蝶系統的杯子,來個crossover ,襯嗎?靚嗎?



3 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 我都好like wedgwood,妳哩套蝴蝶好靚,蝴蝶杯、糖罌造型好靚,好細緻,喺咪德國瓷器Neissen??
    我亦有一套妳哩款20cm cake碟,
    而款式喺杜鵑花 cuckoo,太太以前喺哩個牌子做,
    所以屋企都有大量哩個牌子瓷器!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係 Neissen 呀....
      cuckoo 我都鐘意,不過更加鐘意蝴蝶
      真係好羨慕你有大量 wedgwood 瓷器,好幸福呀 :-)

      刪除