2011年6月15日 星期三

Shopping Day

今日自己一個人shopping BF 就去觀光,因為有些地方我之前已經去過了我揀左間酒店在百貨公司旁邊,行到累又再回去休息一陣

間百貨公司真係人山人海…  LV / Gucci / Longchamp 都排晒隊,好誇張 @@


 
Dior 袋好靚呀~~~ 我估一定好貴….

 

最愛平底鞋....原因是舒服..... ~~

 
Prada 袋幾好,夠大.... 所有東西入袋就可以走人了而且皮質唔錯, 不過好貴!

 
百貨公司八點關門.... 未關門前 BF 已經接我走喇... 我們有節目

 
本來今日好開心的... 不過 BF 好認真同我講...今次英法婚照是最後,他唔會再同我影婚照不知是否太辛苦呢?還是過程不開心?

 



沒有留言:

張貼留言