2022年11月13日 星期日

姪仔生日快樂

 昨日提早慶祝姪仔生日😊

姪仔同我一樣係朱古力迷😄

所以我整左一個朱古力蛋糕比佢☺️




蛋白糖於星期五晚準備,我習慣晚上用低温焗三小時,第二天早上收成。三小時完成不立刻取出,利用焗爐餘温盡量把水份抽乾,蛋白糖脆卜卜😋

星期六早上焗蛋糕🎂放涼再打好朱古力醬,在蛋糕上唧花,我覺得自己唧得好靚 😂最後放上糖白糖



話明生日,緊係有生日牌啦😄 姪仔揀左金色,插上去蛋糕更加似街買🤣

我覺得個蛋糕好靚架,搞到自己都好滿足😂😂

6 則留言:

  1. 真係整得好靚,勝過街買,祝小朋友生日快樂🎂

    回覆刪除
  2. 真係好靚呀, 肥人都想食埋一份呀!

    回覆刪除
  3. 好靚呀👍俾我都唔捨得食😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你啊.... 我覺得食完又可以再整過丫

      刪除