2022年10月22日 星期六

麵匠風龍

以前在尖沙咀返工真係好多美食,依家在灣仔返工搵食難,一來超人多,二來都唔識門路,唯有上網搵下資料,今次搵到間好評既日本麵,於是我又走去試下。

去到門口見好多人排隊,不過我已經有晒心理準備,由於我一個人,所以不用五分鐘就有位!

店內座位唔多,所有都係bar table,店內只提供2款拉麵:
(1)豚骨湯拉麵
(2)蝦味噌拉麵
另外再小食提供,三揀一:
(1)餃子
(2)芥末蝦沙律
(3)小龍蝦蟹籽沙律

我揀左蝦味噌拉麵配小龍蝦蟹籽沙律

蝦味噌拉麵配上兩件叉燒,叉燒好香而且肥瘦好平均,讚!


蝦湯底好香蝦味,流心蛋超好味,估唔到連粟米都好新鮮超甜


小龍蝦蟹籽沙律用左紫菜墊底,上面仲有櫻花蝦,整體有層次感又好好味



雖然只是一間小店,但感受到廚師認真去做好每份食物,從此我又多一個地方吃午餐

 

11 則留言: