2021年6月15日 星期二

筆試 yeah yeah yeah

 有一日老公突然問我係唔係想學車?如果想就去學啦!

....  我講左N次話學佢都反對,今次竟然主動提出👀

你提得,我第二日即打去駕駛學院問資料,之後火速上去報名!

回想起來,當時是在年頭報名,但因疫情運輸署未開,等到開工時再排期就係今日考筆試,足足等左四個多月,真係誇張。

我今日考試時間是16:40 亦是全日最後一場,20分鐘答20題,答對16題才算合格。我下午請了假,不過我有其他事先去銅鑼灣再去政府合署,當坐下來吃午餐便收到老公信息問我係邊?佢過來匯合我!可能佢見我這幾天假期心情緊張,所以過來做啦啦隊為我打氣。



回家路上收到短訊,我合格了💪,接下來等排路試!  好多謝老公既支持,有你真好!

6 則留言: