2016年11月26日 星期六

Sogo Thankful Week 旬刀 - 7”三德刀及6”萬用刀


一直想買旬刀,老公陪我去shop睇了好幾次….. 每是都係花多眼亂舉棋不定,早前又去睇刀,問了一直用開旬刀既 ”C師傅,師傅叫我等Sogo thankful week 買套裝。
 
 
今次Sogo thankful week 有幾款套裝做promotion,我最後揀了 7”三德刀及6”萬用刀,我覺得這套對自己係最實用。買完返到屋企比老公睇,佢都大讚買得好!真係好大既鼓勵我去買物呀!

6 則留言:

  1. 我喺今次sogo大減價,買唔到心水嘢,
    妳兩把刀好靚,
    哈...妳先生真好,可以讚下妳買到旬嘢,原來老婆咁開心。
    我都要學下..

    回覆刪除
  2. 係呀,有時比人讚下真係會幾開心

    回覆刪除
  3. 請問,你呢 set 刀幾錢呀, 又知吾知三德刀原價幾錢呢

    回覆刪除
  4. 請問,你呢 set 刀幾錢呀, 又知吾知三德刀原價幾錢呢

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry 我依家唔記得,我只記得呢set好抵買同岩自己用,你可以去sogo 睇下價丫。

      刪除