2016年9月24日 星期六

Le Creuset Private Sale (September 2016)

雖然沒時間去今次 LC 開倉,不過我最想要的 wok 仔竟然由朋友幫我買到手,而且是我很喜歡的顏色RQ (Rose Quartz)
家中又多一隻RQ,超級開心!

 
 
同場加映......
同事旅遊日本回來,送我一份手信 ^^ LC筷子架呀。
老公見到後即話,“筷子架?好岩用丫,我地屋企無買!”
真想不到他如此心水清 @@
見到份手信真的很開心,因為這盒顏色正是我大愛
衷心多謝。

 

2 則留言:

  1. 妳朋友真好呀幫妳買到心頭好,
    Le Creuset筷子架又幾特別,我有買wedgwood筷子架,但好少用..

    回覆刪除