2014年5月20日 星期二

Day 4 自由廣場 / 高玉日本料理

這段時間太忙了..... Day 4 打了很久都未打完.... 先出半日行程,等我有時間再打下半段吧!





早上先去了自由廣場,我想慢慢步行去,除可以散步外,更可以看看沿途街景.... 經過了蛋糕店就買件餅當早餐頂肚.... 見到誠品書店,不過這間很細,沒有我想買的書



 
終於到步了.... 今日好多人.... 原來熊貓展..... 難怪那麼人多!


 
 
 
 
 
剛好交更,吳生想看
 
 
 
還沒看完就要走了,因為我們有約.....
 
 
高玉日本料理.... 包了一間房跟朋友一起聚餐
 
 
這間店的食物都好精緻,而且十分美味,難怪朋友堅持要來這裡
 
 
 
這個真的好好食.... 好想要多個...!
 
 
 
 
 
 
 
刀工好犀利
 
 
 
好好食加上好有特色
 
 
芝麻雪糕好香
 
 
我好鐘意食甜點,所以試晒三款....吳生說我太貪心
 
 
太美味了!!有機會下次會再來!!
 
吃完這餐,其中三位朋友就開車跟我們去了菁筒及平溪 ,另三位朋友就有要事不能去。
 
 菁筒及平溪吳生沒有去過,而我去過但又未試過放天燈... 所以接近黃昏時就送了天燈... 幾好玩呢!
 

6 則留言:

  1. Florence, 早上好!最近我都積寫返遊記,因為一停下來就唔知等到幾時先再寫。
    謝謝介紹,光是看相片小高也感容,好想吃埋一份。有機會都要試試先 ~
    本來三月果次行程都想去放天燈,可惜天氣不穩,之後又要會合剛過來的友人,所以最終都係無去到!(我都講左好多年=.=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都是三月出發 ^^ 下次啦, 去台灣好方便, 下次去放吧

      刪除
  2. 你有得看熊貓展好開心呀~~ 遲啲6月熊貓展來到香港一定人山人海~~ 日本料理好精緻, 同日本的有得比~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣一樣好多人呀, 當日都是人山人海呀 ^^

      呢間日本料理唔錯架!

      刪除
  3. Florence:
    ~去旅行時, 食到咁美味嘅食物, 真係更加開心!!

    回覆刪除