2014年2月11日 星期二

吳生, happy birthday !

上月尾是吳生的生日,我本來想做一個生日蛋糕送他,蛋糕也構思好了,講得本來即是又沒有做到,因為那段時間太忙….  有拖無欠,我終有一日會做到出來的!

上年訂的蛋糕令他非常開心,今年平淡些,我在 haagen dazs 訂了自己喜歡吃的味道 朱古力味 ^^ 到了十二點就許願喇他沒有說我知許了什麼,只是說 : “講左出來就唔靈驗,兩個人一口氣把整個蛋糕吃光…. 好大食好恐怖!


晚上去了吃日本菜,揀了吃放題,雖然我早一個月訂位,不過都只得 bar seat!訂位時職員有跟我說:如果有人 cancel booking 就幫我轉位,事實沒有人cancel 呢,可能當日是星期五….  所以人就更多。我有怪責自己應再早點訂位。不過吳生說有得食就已經好開心,bar seat 也不差呢!就是這樣大家食下傾下笑下就過度了一個開心生日!



9 則留言:

  1. Happy Birthday to 吳生!
    字裏行間我覺得吳生對吳太好好 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!

      我立眼以為你讚我對吳生好好潻 :-D

      刪除
  2. 有美食又甜蜜的生日, 有心思哩~~

    回覆刪除
  3. Florence, sweet sweet 有你的安排,honey一定甜入心!happy birthday ~
    碗屋真係要早一點訂枱,長期旺,食物和服務都很好....可惜,家下食唔到太多嘢!唔係都好想再去擦大餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一個月前訂了 :-D

      太多野食,食唔得咁多 :-D

      刪除